Veelgestelde vragen
Bestelling
Ik heb mijn bestelling geplaatst, wat nu?
Wohoo! Binnenkort heb jij je eigen ZoolMade’s in huis! Eerst ontvang je een e-mail ter bevestiging van je bestelling. We streven ernaar je pakketje de dag van bestelling nog te verzenden. Zodra je bestelling is ingepakt en meegegeven aan PostNL, ontvang je ook een e-mail met je persoonlijke trackingcode. Het pakketje kan gewoon door de brievenbus. Wel zo makkelijk: hoef jij er niet voor thuis te blijven!
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
We kunnen helaas niets beloven, maar ontdek je na het plaatsen van je bestelling een fout? Neem direct contact op via ons contact formulier op de website, zodat wij je bestelling nog kunnen proberen te onderscheppen.
Betaal ik verzendkosten?
Bij bestelling vanaf twee paar betaal je geen verzendkosten! Bij bestelling van één paar zijn de verzendkosten € 4,25.
Retour
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Oh oh! Wil je een product retourneren? Dat kan, mits ongedragen en in de originele verpakking kun je de ZoolMade zooltjes retourneren. Je hebt 14 dagen vanaf de verzenddatum om je items terug te sturen. Wij vergoeden geen retourkosten.
Helaas kunnen we geen retourzendingen accepteren als de bestelling niet compleet of als nieuw wordt teruggestuurd. Eenmaal in je schoen geweest en erop gelopen is retouren dus niet meer mogelijk. ZoolMade behoudt zich het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als ze niet in gloednieuwe staat worden teruggestuurd.
Ruilen is niet mogelijk. Als je het verkeerde product hebt besteld, retourneer het dan (zie onderstaande stappen) en plaats een nieuwe bestelling.
Hoe stuur ik ZoolMade’s retour?
Om een retourzending aan te vragen download je het retourformulier en verzend je het ingevulde formulier samen met de ZoolMade’s in de originele verpakking naar het adres op het retourformulier.
Zodra we het item(s) hebben ontvangen, zal het item(s) worden onderworpen aan een kwaliteitscontrole. Als de retourzending is geaccepteerd, worden alle succesvol geretourneerde items gecrediteerd op de betaalkaart die oorspronkelijk is gebruikt voor de aankoop van het item(s). De oorspronkelijke verzendkosten worden niet terugbetaald.
Houd er rekening mee dat wij geen retourkosten vergoeden, wat betekent dat deze kosten voor jouw eigen rekening zijn. Voor meer informatie of vragen, stuur ons een mail via ons contact formulier op de website en we helpen je graag verder.
Download het retourformulierBetaling
Hoe kan ik betalen?
Betalen doe je via Ideal op onze website. Na het invullen van je bestelling word je automatisch verder geleid naar de betalingsomgeving. Via Ideal betaal je simpel, veilig en snel.
Garantie
Hoe zit het met garantie?
De garantie op het materiaal van de steunzolen is 3 maanden. Buiten de garantietermijn valt: normale slijtage en onzorgvuldig gebruik.
Onderhoud
Hoe zorg ik voor mijn ZoolMade?
Het luchten van de zooltjes doet wonderen, zo blijven de zooltjes ook langer in vorm. Je kan ze schoonmaken met een vochtige doek, maar wees niet té enthousiast met water!
Contact
Help! Ik heb een vraag..
Heb je een vraag over je zooltjes, je bestelling of eerst nog wat advies nodig van een medewerker? Neem gerust contact met ons op. Stuur ons eenvoudig een mail via ons contact formulier op de website.
Neem contact op