Veelgestelde vragen

Bestelling

Wohoo! Binnenkort heb jij je eigen ZoolMade’s in huis! Eerst ontvang je een e-mail ter bevestiging van je bestelling. We streven ernaar je pakketje zo snel mogelijk te verzenden. Zodra je bestelling is ingepakt en meegegeven aan PostNL, ontvang je ook een e-mail met je persoonlijke trackingcode. Het pakketje kan gewoon door de brievenbus. Wel zo makkelijk: hoef jij er niet voor thuis te blijven!

We kunnen helaas niets beloven, maar ontdek je na het plaatsen van je bestelling een fout? Neem direct contact op via ons contact formulier op de website, zodat wij je bestelling nog kunnen proberen te onderscheppen.

Bij bestelling vanaf twee paar betaal je geen verzendkosten! Bij bestelling van één paar zijn de verzendkosten € 4,25.

Retour

Oh oh! Wil je een product retourneren? Dat kan, mits ongedragen en in de originele verpakking kun je de ZoolMade zooltjes retourneren. Je hebt 14 dagen vanaf de verzenddatum om je items terug te sturen. Wij vergoeden geen retourkosten.

Helaas kunnen we geen retourzendingen accepteren als de bestelling niet compleet of als nieuw wordt teruggestuurd. Eenmaal in je schoen geweest en erop gelopen is retouren dus niet meer mogelijk. ZoolMade behoudt zich het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als ze niet in gloednieuwe staat worden teruggestuurd.

Ruilen is niet mogelijk. Als je het verkeerde product hebt besteld, retourneer het dan (zie onderstaande stappen) en plaats een nieuwe bestelling.

Om een retourzending aan te vragen download je het retourformulier en verzend je het ingevulde formulier samen met de ZoolMade’s in de originele verpakking naar het adres op het retourformulier.

Zodra we het item(s) hebben ontvangen, zal het item(s) worden onderworpen aan een kwaliteitscontrole. Als de retourzending is geaccepteerd, worden alle succesvol geretourneerde items gecrediteerd op de betaalkaart die oorspronkelijk is gebruikt voor de aankoop van het item(s). De oorspronkelijke verzendkosten worden niet terugbetaald.

Houd er rekening mee dat wij geen retourkosten vergoeden, wat betekent dat deze kosten voor jouw eigen rekening zijn. Voor meer informatie of vragen, stuur ons een mail via ons contact formulier op de website en we helpen je graag verder.

Download het retourformulier

Betaling

Betalen doe je via Ideal op onze website. Na het invullen van je bestelling word je automatisch verder geleid naar de betalingsomgeving. Via Ideal betaal je simpel, veilig en snel.

Garantie

De garantie op het materiaal van de steunzolen is 3 maanden. Buiten de garantietermijn valt: normale slijtage en onzorgvuldig gebruik.

Onderhoud

Het luchten van de zooltjes doet wonderen, zo blijven de zooltjes ook langer in vorm. Je kan ze schoonmaken met een vochtige doek, maar wees niet té enthousiast met water!

Contact

Heb je een vraag over je zooltjes, je bestelling of eerst nog wat advies nodig van een medewerker? Neem gerust contact met ons op. Stuur ons eenvoudig een mail via ons contact formulier op de website.

Neem contact op